Antwoord op vragen

Stijlbon. Advies. Creatie. Thuis.
Vraag & antwoord Stijlbon

Wat is Stijlbon?

Met een Stijlbon koop je adviestijd met een professionele interieurstylist die bij je thuis komt. Afhankelijk van je woonvragen zal de interieurstylist je adviseren, voorzien van handige tips, helpen bij het maken van keuzes of je op nieuwe ideeën brengen.

Met Stijlbon bepaal je zelf hoeveel tijd je nodig hebt en hoeveel geld je uit wilt geven. Zo weet je vooraf precies waar je aan toe bent en voorkom je verrassingen. Bij iedere Stijlbon bestelling, ontvang je een inspirerend Werkboek dat je helpt om nog meer uit de afspraak met de Stijlbon expert te halen.

De voordelen van Stijlbon op een rijtje:
- Persoonlijk en professioneel interieuradvies aan huis
- Direct aan de slag, niet eerst wachten op offertes
- Een antwoord op al je woonvragen, advies en tips waarmee je zelf aan de slag kunt
- Een gratis inspirerend Werkboek

Wat is het verschil tussen de verschillende Stijlbonnen?

Het verschil tussen de drie Stijlbonnen varianten zit hem in de tijd die je hebt met een interieurstylist; 90, 240 en 480 minuten. Hoe meer tijd je koopt, des te meer kan een interieurstylist voor je doen.

Wat kost een Stijlbon?

Stijlbonnen zijn er in 3 prijsklassen. Een bon van 90 minuten kost 90 euro, een bon van 240 minuten kost 295 euro en de Stijlbon van 480 minuten kost 590 euro.

Met wat voor interieurstylisten werkt Stijlbon?

Stijlbon werkt uitsluitend met ervaren professionals. Stijlbon heeft alle interieurstylisten persoonlijk geselecteerd. Alle Stijlbon experts zijn bovendien aangesloten bij BNS Crisp, een toonaangevende beroepsvereniging voor interieurstylisten. Bij Stijlbon zijn meer dan 100 professionele interieurstylisten aangesloten die samen zorgen voor een landelijke dekking.

Voor wie is Stijlbon geschikt?

Stijlbon is voor iedereen die wel wat hulp of inspiratie kan gebruiken bij het inrichten, indelen, verbouwen, of verkopen van een woning! Je kunt Stijlbon voor jezelf kopen, of voor iemand anders als je Stijlbon kado wilt geven. Denk bijvoorbeeld aan een goede vriend of vriendin die net een nieuw huis heeft gekocht, of juist wil verkopen, of die eeuwige vrijgezel die wel wat hulp bij het inrichten kan gebruiken, of een vriendin die maar niet kan kiezen welke bank of kleur het beste past bij de inrichting. Voor wie je Stijlbon ook koopt, je weet zeker dat je een origineel kado koopt!

Wat kan ik verwachten als ik een Stijlbon koop van 90 minuten?

Met de Stijlbon van 90 minuten koop je een inhoudelijke en inspirerende sessie met de interieurstylist. Gedurende anderhalf uur kun je al je vragen op het gebied van inrichten, indelen, kleuren en interieur aan een ervaren interieurstylist voorleggen. De Stijlbon expert zal je adviseren, helpen bij het maken van keuzes en inspireren met nieuwe ideeën. 

De voordelen op een rij:
- Direct aan de slag
- Advies van een ervaren professional
- Antwoord op al je woonvragen
- Inclusief gratis inspirerend Werkboek

Wat kan ik verwachten als ik een Stijlbon koop van 240 minuten?

De Stijlbon van 240 minuten geeft ruimte voor een geheel persoonlijk woonadvies. De exacte invulling is voor iedereen anders en hangt af van je specifieke woonvragen die je hebt. In de meeste gevallen zal de Stijlbon expert starten met een intake, waarin je woonvragen, wensen en behoeften in kaart worden gebracht. De interieurstylist gaat vervolgens aan de slag om een persoonlijk advies uit te werken. Denk hierbij aan een indelingsplan, interieurvoorstel, moodboard, lichtplan of de beoordeling van bouw- of verbouwplannen. 

De voordelen op een rij:
- Direct aan de slag
- 4 Uur advies van een ervaren professional
- Persoonlijk woonadvies vertaald naar een indelingsplan, moodboard of lichtplan
- Inclusief gratis inspirerend Werkboek

Wat kan ik verwachten als ik een Stijlbon koop van 480 minuten?

Deze Stijlbon geeft je 8 uur de tijd met een ervaren- en professionele stylist. Er is nu nog meer ruimte om een persoonlijk advies uit te werken. Net als bij de Stijlbon 240 minuten is de exacte invulling ook hier voor iedereen anders en hangt af van je specifieke woonvragen. In de meeste gevallen zal de Stijlbon expert starten met een korte intake, waarin je woonvragen, wensen en behoeften in kaart worden gebracht. Naast het ontwikkelen van een persoonlijk interieuradvies, indelingsplan en/of lichtplan, biedt deze 480 minuten variant ook de ruimte voor shopsupport. Je besteedt dan een deel van de tijd om samen met de interieurstylist te gaan woonshoppen. Bezoek de favoriete woonwinkels van de Stijlbon expert en laat je professioneel adviseren bij de aankoop van een nieuwe inrichting.

De voordelen op een rij:
- Direct aan de slag
- Een hele dag advies van een ervaren professional
- Persoonlijk woonadvies vertaald naar een indelingsplan, moodboard of lichtplan eventueel aangevuld met shop-support
- Inclusief gratis inspirerend Werkboek

Waarom verschillen de Stijlbonnen in tijd?

De Stijlbonnen verschillen in tijd omdat iedereen een andere vorm van advies of inspiratie zoekt. Onze ervaring leert dat mensen het vaak moeilijk vinden om vooraf in te schatten wat het advies van een ervaren interieurstylist nu eigenlijk kost. Vaak worden de kosten veel te hoog ingeschat. Met Stijlbon weet je vooraf  precies waar je aan toe bent, je weet hoeveel tijd je hebt en wat het kost. Zo voorkom je vervelende verrassingen.

Hoe gaat het inplannen van een afspraak precies in zijn werking?

Nadat je hebt gekozen voor een Stijlbon van 90, 240 of 480 minuten, krijg je de Stijlbon met een Werkboek thuisgestuurd. Op de Stijlbon vind je een code waarmee de bon geactiveerd kan worden. Wanneer je Stijlbon activeert dan word je door een van onze interieurstylisten gebeld om een afspraak in te plannen.
Het Werkboek kun je gebruiken om geïnspireerd te raken, ideeën op te doen en de afspraak met de expert voor te bereiden. Hoe meer je zelf hebt nagedacht over wat je precies zou willen veranderen, of waar je problemen liggen, hoe meer je uit de afspraak en dus de tijd met de expert kunt halen. Uiteraard kun je jezelf ook gewoon laten verrassen en inspireren. Het Werkboek is geen verplicht huiswerk :-)

Wat gebeurt er als een Stijlbon wordt geactiveerd ?

Als een Stijlbon wordt geactiveerd dan wordt op basis van je postcode gekeken welke interieurstylist bij jou in de buurt beschikbaar is. Als de match tot stand is gebracht, dan neemt de Stijlbon expert binnen 2 werkdagen telefonisch contact met je op voor het maken van een afspraak. Bij Stijlbon zijn meer dan 100 professionele interieurstylisten aangesloten die samen zorgen voor een landelijke dekking.

Waarom krijg ik een Stijlbon Werkboek?

Het Werkboek maakt de Stijlbon tastbaar. In het Werkboek kun je al je ideeën, aantekeningen, tips en knipsels bewaren. Het Werkboek helpt je om bewust te worden van je eigen organisatorische valkuilen, laat je stilstaan bij die dingen die jou het meest frustreren en het maakt je woondromen en wensen concreet. Wij vinden het Werkboek een hele leuke manier om de afspraak met de Stijlbon expert voor te bereiden, maar uiteraard ben je niet verplicht om het boek te gebruiken. Misschien laat jij je liever spontaan verrassen door alle tips en ideeën van de expert.

Waarom is de Stijlbon van 90 minuten relatief goedkoper?

De Stijlbon van 90 minuten is relatief gezien wat goedkoper dan de andere bonnen. Dit komt omdat onze ervaring leert dat 90 minuten razend snel omvliegen. Voor je het weet is de tijd voorbij en ben je door de ideeën en tips alleen maar enthousiaster geworden. Omdat we het advies van een professionele en ervaren interieurstylist voor iedereen toegankelijk willen maken, kost deze Stijlbon voor 90 minuten geen 110, maar 90 euro. Vanwege deze introductieprijs is het niet mogelijk om jaarlijks meer dan 1 Stijlbon van 90 minuten op hetzelfde adres te activeren. Uiteraard kun je meerdere bonnen van 90 minuten kopen als je ze kado wilt weggeven. Ze worden dan immers op andere adressen geactiveerd. Stijlbonnen van 240 en 480 minuten kunnen onbeperkt op hetzelfde adres worden geactiveerd en verzilverd.

Waar kan ik Stijlbon kopen?

Stijlbon is voorlopig alleen online te koop.

Kan ik als zakelijke klant meerdere Stijlbonnen tegelijkertijd kopen?

Uiteraard kun je meerdere Stijlbonnen tegelijkertijd kopen, ook als zakelijke klant. Voor alle zakelijke aanvragen stuur je een bericht aan zakelijk@stijlbon.nl

Waarom kan ik alleen betalen met iDeal ?

Stijlbon heeft voor iDeal gekozen omdat dit de meest gebruikte, veiligste en meest gewaardeerde betalingsmethode in Nederland is.

Stel dat ik een afspraak heb staan met Stijlbon maar dat ik onverwachts niet kan?

Als de afspraak met de Stijlbon expert onverwachts niet door kan gaan is dit natuurlijk heel vervelend, maar gezamenlijk zoeken we dan naar een oplossing. In dit soort gevallen vragen we je direct telefonisch contact op te nemen met de expert met wie je de afspraak hebt gepland, zodat jullie samen kunnen kijken naar een nieuwe datum.

Kan ik na de kennismaking van 90 minuten het uitgebreide advies van 240 of 480 minuten aanschaffen?

Dat kan zeker! Je kunt een vervolgsessie van 240 of 480 minuten koppelen aan de interieurstylist met wie je al kennis hebt gemaakt, of juist kiezen voor een andere expert. Door eenvoudigweg een mailtje te sturen naar klantenservice@stijlbon.nl zorgen wij ervoor dat er direct een vervolg wordt gepland. 

Wat als ik een klacht of tip heb voor Stijlbon?

Als je niet tevreden bent dan is dat natuurlijk op de eerste plaats heel erg vervelend. Uiteraard willen we dan graag van je weten waarom je niet tevreden bent. Dat kan door je klacht of ontevredenheid te mailen naar klantenservice@stijlbon.nl o.v.v. je naam en adres. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk bij je terugkomen met een reactie. Heb je tips of een pluim, dan horen wij het natuurlijk ook graag, zeker als het ons helpt ons product te verbeteren.

 

 

To Top